Get Adobe Flash player

Brandul Algocalmin a obtinut pentru al noualea an consecutiv votul de incredere al romanilor, in cadrul studiului Trusted Brand 2014. Prin aceasta initiativa se premiaza anual marcile care au reusit sa castige increderea consumatorilor la nivel european si national, se arata intr-un comunciat.
„Ne onoreaza aprecierea constanta a romanilor pentru Algocalmin, un produs cu o traditie de jumatate de secol pe piata locala. Pentru noi este o confirmare ca valorile din spatele brandului sunt puternice si sunt importante pentru pacientii romani: eficienta dovedita in combaterea durerii, calitate, siguranta si accesibilitate”, a declarat Simona Cocos, director general Zentiva Romania.
O alta concluzie a studiului arata ca romanii apreciaza in continuare marcile locale. Anul acesta, 18 categorii din cadrul studiului au fost castigate de marci autohtone, respectiv doua treimi din categoriile locale au fost castigate de branduri romanesti.
Cel mai recent studiu Trusted Brand 2014, ajuns la a paisprezecea editie in Europa si a noua in Romania, a fost realizat in perioada septembrie-noiembrie 2013, concomitent in 10 tari europene: Austria, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia si Slovenia.
Sursa: www.paginafarmacistilor.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Noutati
Newsletter
Abonati-va !